tirsdag den 26. februar 2013

Nu er jeg OGSÅ med på blogger-moden

Efter lidt tumlen rundt her i "blog"-verdenen, har jeg fundet ud af, at lave min egen blog (de næste par dage kommer nok til at gå med, at finde ud af, hvordan det virker...).

Formålet med min blog er, at dele ud af, hvad der rør sig i mit liv lige nu, og hvad jeg godt kunne tænker mig - jeg har rigtig mange drømme, som jeg heldigvis bare kaster mig ud i, når de kommer, for hvorfor spilde tiden på at tænke: Gid jeg dog, hvad gjort sådan! Det er mit liv simpelthen for kort til, så jeg lever uofficielt under sloganet: JUST DO IT!!

Jeg er ikke så god til at leve et liv uden projekter - alt dette vil jeg gerne dele med dig!

Lige nu skal jeg vist bruge lidt tid på, at få det hele lært - herefter kan jeg rigtig komme igang med at skrive :)

Håber du vil følge med mig på mine veje rundt omkring her i livet!

1 kommentar: